Sunday, June 29, 2014

All I need for summer is PINK! Part 2

Zdravo svima,

Danas ću nastaviti post koji sam rekla da će biti iz više delova o pink stvarčicama sa slike.


Pisaću o maskari, senci za oči, 2 rumenila i bronzeru. Pa počnimo.:)

      1.       Maskara PRESTIGE BIG CURL Curling & Volume Effect
      Ovu maskaru sam kupila u Španiji sasvim slučajno, jednostavno me je ambalaža privukla, ali kada sam je probala zaista sam se oduševila. Četkica je kao češalj što dodatno razdvaja trepavice, a tekstura im daje volumen. Koristila sam je poprilično dugo, sada je baš ponekad koristim da razdvojim trepavice. Ali planiram ponovo da je kupim, ako uspem da je nađem. Cena je bila nešto manja od 20 evra. 



            2.     Kiko senka za oči broj 140
Ovo je veoma nežna boja roze sa punooo srebrnih šljokica. Najbolja stvar kod Kiko senki je to što ih je zaista teško potrošiti, moraću jedan post posvetiti ovim senkama, pošto su zaista savršene. Najviše mi se sviđa što šljokice nisu raspoređene samo na vrhu, pa kada malo više se potroši proizvoda ne bude ništa od šljokica, kao na primer kod jedne essence senke, ja mislim da je bila srebrna, skroz su šljokice nestale pošto su bile samo površinski stavljene. Ovu senku koristim kada želim da napravim neki nežniji smokey-eye look, pa je stavim na sredinu kapka.Postojana je poprilično dugo, ali nikada je nisam stavila bez neke baze, tako da ne znam koliko je postojana bez baze. Cena je bila oko 1,5 evro, pošto je to bilo neko sniženje.



            3.       INGLOT rumenilo
Ovo rumenilo ima prljavo roze boju, sa poprilično krupnim šljokicama, što mi se svidelo kada sam ga kupila, međutim nakon dužeg korišćenja sam shvatila da mi to pomalo smeta, pošto uglavnom imam šljokičave senke i onda kada stavim i to i rumenilo to je nekako previše. Ali ako stavim neku mat senku onda je sasvim ok. Čak sam nekada ovo rumenilo koristila kao i senku, iako piše da se ne koristi u području očiju..uups..:D Jednostavno sam morala..al dobroo..praviću se kao da se ništa nije desilo..:D Bila sam zaista srećna kada sam videla da je INGLOT kozmetika stigla u Novi Sad, pošto mi se sviđa kako su im proizvodi pigmentovani. Jeste da su malo skuplji, ali vrede toliko. Ne sećam se koliko je bilo rumenilo, ali mislim oko možda 1000-2000..stvarno se ne mogu setiti.




            4.       NYX bronzer TWBP 4, When Leopard Gets A Tan
Ovaj bronzer sam kupila zbog naravno leopard dezena. Takav sam oduvek htela od Aure da kupim, međutim, ja mislim da ga više nema u liliju, pa sam ga kupila u Alexandru. Ambalaža je odlična, u kutijici se dobije i četkica koja je spljoštena i zaista se sa njom mogu lepo napraviti konture i pravilno se može naneti bronzer. Ovaj bronzer ima 3 boje, jedna je prljavo roza, druga je pink i treća je braon i u sve tri boje se nalaze sitne šljokice, koje se mogu videti na svetlu, što jako volim kod takvih bronzera. On u sebi sjedinjuje i bronzer i rumenilo, što je savršeno ako nemate vremena da se spremite. Kada se otvori ispod bronzera, tu se nalazi uvećavajuće ogledalo i četka. Cena je oko 800 dinara.




            5.       SPRINGFIELD Blush Matic rumenilo
Rumenilo sam sasvim slučajno kupila, bilo je neko totalno sniženje i koštalo je samo 200 dinara. Nisam bila sigurna da li je kozmetika kvalitetna s obzirom da je SPRINGFIELD poznat po odeći, a za šminku nisam ni znala da proizvode, ali sam ga kupila i nisam se pokajala. Pakovanje je preslatko, ima mali sunđerčić kroz koji izlazi rumenilo, a na vrhu se nalazi ogledalo koje uvećava. Malo je tamnija roza boja i ima sitne šljokice. Treba se samo paziti da se ne stavi previše puno, pošto u suprotnom možete izgledati kao da ste upravo iz cirkusa izašli. Sve u svemu dopada mi se ovo rumenilo, ali ga ne koristim često iz nepoznatog razloga.




Ovo su slike kako Kiko senka, INGLOT rumenilo, NYX bronzer i SPRINGFIELD rumenilo izgledaju na koži. Po tom redu sam stavljala proizvode na kožu.




To bi bilo sve za danas, ostao je još jedan pink deo, gde ću vam detaljnije napisati o mojim mazalicama za usta.:)
Pišite ako imate neka pitanja, sugestije i lična iskustva sa proizvodima o kojima sam pisala.:)
xoxo Nađa



No comments:

Post a Comment