Saturday, August 9, 2014

Sve što vam treba za more...

Zdravo svima,
Evo napokon da napišem i taj post, šta poneti na more od preparata za sunčanje, nege posle sunčanja i preparata za kosu. Neću previše dužiti, napisaću moje utiske i način na koji koristim preparate.


Verovatno ne bih ni napisala ovaj post da nekom prilikom ne moram ponovo da se pakujem, pa ću vam iz mog prvobitnog iskustva reći po nešto o ovim proizvodima koje ću ponovo koristiti na moru. Tu je naravno kupka od I love... ovog puta ću koristiti sa mirisom limuna i limete.
Pa da počnem od preparata za sunčanje.
1. Avene Very high protection Spray 50+SPF
Ovaj sprej za sunčanje koristim godinama, ne može se nikako pocrveneti ako se nanosi kako je napisano na ambalaži i kako bi se trebalo inače koristiti bilo koji zaštitni sprej. On je za osetljivu kožu, ima vrlo visoku UVB i UVA zaštitu i vodootporan je. Ima pumpicu i veoma je zgodan za korišćenje. Bele je boje i brzo se upija i što je još bitnije nije lepljiv. Ja sam ga koristila prvih 4 do 5 dana, pošto imam jako bled ten, pa nisam ni mogla da pocrnim nešto posebno. Uglavnom ga namažem pre ulaska u vodu i ako se sunčam i nikako ne mogu pocrveneti. Cena je oko 2500 dinara i može se kupiti u Liliju i u apotekama.



2. NIVEA SUN protect & bronze sun spray 30 
Sprej koji koristim nakon 4 do 5 dana, kada već dobijem barem malo neke boje. On ima zaštitni faktor 30, vodenast je i brzo se upija, i to bronze u imenu označava da ovaj sprej podstiče kožu da prirodno dobija ten. Koliko je to istina, ne znam, pošto ja sam kao što sam rekla bleda, malo pocrnim, možda neko ko ima drugačiji ten, možda bi njemu ovaj sprej omogućio brže tamnjenje. Uglavnom meni je bitno da sadrži zaštitni faktor, a to što piše da podstiče tamnjenje, više manje mi koristi kao neka nada da ću možda korišćenjem dobiti prepanuo ten. :D Cena je ja mislim nešto manje od 1000 dinara.


3. Avene Hydrance optimale UV LEGERE
Hidrirajuća krema za lice, koja sadrži zaštitni faktor 20. Ja je koristim isto nakon 4 do 5 dana ali takođe je koristim i svakodnevno pre pudera ili kada osetim da mi je koža suva. Krema je namenjena za normalnu i mešovitu osetljivu kožu. Brzo se upija, koža je odmah osvežena i kao dodatni plus je to što ima zaštitni faktor. Cena je oko 2000.



Preparati za kosu.

1. Amika triple Px shampoo
Šampon sam kupila jer je za izrazito oštećenu kosu, kakva moja uvek bude nakon mora ili bazena. Koristim ga i kada nisam na moru, pošto obožavam miris amikinih preparata za kosu. Šampon je veoma dobro koncentrovan, pa nije potrebna velika količina da bi se kosa oprala, tako da će vam veoma dugo trajati. Kupila sam ga u Aleksandru i cena je oko 2000 dinara.



2. SYOSS pro-cellium keratin regenerator
Ovaj regenerator sam kupila zbog toga što piše da je sa karatinom koji obnavlja suvu kosu. Nanosim ga svaki put nakon šampona. On je za normalnu i suvu kosu. Nije da sam oduševljena, kupila sam ga čisto zato što mi je hitno trebao regenerator i njega sam našla, ne verujem da ću ga ponovo kupiti, ne zbog toga što nije dobar, već zato što ću verovatno naći neki bolji. Uglavnom obavi svoju ulogu u tome da se kosa može lakše raščešljati, miris je ok, ništa specijalno i to je to. Cena je ja mislim negde oko 500 dinara, nisam sigurna.



3. Amika nourishing mask
Maska koju stavljam nakon regeneratora, prelepo miriše i miris ostaje ceo dan. Kosa je mekana, svilenkasta, lako se raščešlja. Zaista se vidi razlika nakon korišćenja maske. Ja sam prvo kupila malo pakovanje, odnosno onu kesicu malu u Aleksandru koja je oko 70 dinara i zaljubila sam se u tu masku, i evo ovo je već drugo pakovanje od 250 ml koje sam kupila. Cena je oko 1800 za to pakovanje od 250 ml.


4. Amika oil tretment & Macadamia healing oil tretment
Amika ulje sam koristila sada na letovanju i odlučila sam da sada kada ponovo odem na more isprobam Macadamia ulje. Isprobala sam ga ovde malo i čini mi se da je ok. Amika ulje sam koristila jakoo dugo i pre mora i bukvalno to pakovanje od 10ml još uvek imam i nakon mora i nakon skoro svakodnevnog korišćenja, nikako da ga potrošim. Stavljam na celu kosu, samo malo više na krajeve nego na potiljak, da ne bi kosa izgledala masno. Ulje miriše kao i maska i šampon, prelepo. Zadovoljna sam Amikinim uljem, dobro se pokazalo u surovim uslovima na moru, sada ću na test staviti Macadamia ulje, pa ću vam napisati utiske.:) Cena jednog ulja je oko 400 dinara.


5. Balea Professional SONNEN SCHUTZ SPRAY
Njega sam kupila pošto sam tako nešto razmišljala da mi treba proizvod koji će štititi kosu od UV zraka, koji će mi dobro doći na moru. Kupila sam ovaj sprej jer je jeftin i nisam ni jedan drugi našla da ima tu zaštitu od UV zraka. Nekako mi se čini kao da mi ovaj sprej suši kosu. Miris je poprilično intenzivan, dugo ostaje na kosi, nije loš. Samo nisam sigurna da li se ovim sprejem nešto postiže, još uvek se nekako nadam da štiti kosu od sunca, pa ću ga i ovaj put poneti na more. Cena je oko 300 dinara.



Proizvodi za negu posle sunčanja.

1. Avene after-sun repair lotion
Krema za telo za izrazito osetljivu kožu, isto proizvod kojem sam verna, koristim ga više godina i zaista hidrira odlično kožu, posle sunčanja je rashladi, nije masna i ne lepi se. I što je najbolje pomaže u očuvanju preplanulosti. Cena je 1840 dinara isto se može kupiti u Liliju i u apotekama. Ja sam ove Avene proizvode kupila u isto vreme i dobije se u apoteci uvek neka torba za plažu ili nešto, ja sam u Biljana i Luka apoteci kupila.



2. Altermed panthenol forte
Mleko za telo koje obnavlja kožu od svake vrste oštećenja, pomaže brzoj regeneraciji kože, pogodno je za sve vrste kože. Prošle godine sam koristila mleko za telo sa jogurtom, koje rashladi pogotovo mesta gde pocrvenim i utiče na to da se u što kraćem vremenu koža obnovi. Ove godine sam uzela mleko sa aloe verom, koje ne rashlađuje, ali bez obzira na to kožu dobro hidrira i odmah se upije i ne ostavlja masne tragove. Cena je oko 800 dinara, ima da se kupi u Liliju i u DM-u, verovatno i u apotekama.





3. Gel sa burovom vodom i Flogocid mast
Gel sa burovom vodom sam kupila zbog nekog ujeda, pa kada sam namazala skoro odmah se povukao. Piše da je namenjeno za ublažavanje bola, crvenila, svraba na upaljenoj koži i da se koristi i prilikom uboda insekata, meduza, preteranog sunčanja, posle depilacija i brijanja, uganuća. Tako da mi se uvek nađe kada idem negde na put, pošto ima baš široku primenu. Kupila sam u Liliju pošto je to njihov proizvod i cena je oko 300 dinara.
Flogocid mast sam kupila zbog problema sa urastanjem dlaka i tu mi je poprilično pomogla. Ali zato je koristim za sve i svašta. Piše da se može koristiti radi ublažavanja upalnih procesa na koži i sluzokoži, protiv akna, bubuljica, uraslih dlaka, uraslih noktiju, ekcema, oderotine, ojedi, svrab... Pomeže kod rana koje teško zarastaju, opeklina, ozebotina... Zaista kao neko čarobno sredstvo koje pomaže oko svega. Uvek Flogocid držim pored kreveta za svaki slučaj i odmah kada bilo šta primetim ja namažem. Koristi se u malo debljem sloju. Cena je oko 300-400 dinara. Može se kupiti u apotekama i Liliju.



Ja sam u potpunosti spremna za more, nadam se da ste i vi. Šta vi koristite od ovih preparata, da li imate neka drugačija iskustva sa njima i koje još proizvode koristite?

xoxo Nađa









4 comments:

  1. Amika maska od 250 ml je 1790 din, a ne oko 3000.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala na ispravci, pomešala sam sa većim pakovanjem. Ispraviću.

      Delete
  2. Bas divan, koristan post! Ja idem u oktobru na more, tako da si mi dala par super ideja i podsetnika. :) Hvala lepo na tome! :) Pozdrav!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti mnogo! Bas mi je drago da sam ti mogla pomoci.:) Ako imas bilo kakva dodatna pitanja slobodno pitaj.:) Lepo se provedi na moru! :)

      Delete